سلتاویگو 1-4 رئال مادرید؛ چشمک کهکشانی‌ها به جام با فتح بالایدوس

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سلتاویگو 1-4 رئال مادرید؛ چشمک کهکشانی‌ها به جام با فتح بالایدوس

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سلتاویگو 1-4 رئال مادرید؛ چشمک کهکشانی‌ها به جام با فتح بالایدوس

طرفداری - تیم‌های سلتاویگو و رئال مادرید شب گذشته در دیداری معوقه از ساعت 23:30 در ورزشگاه بالایدوس به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت این میهمان بود که با یک پیروزی پر گل خود را بیش از پیش به قهرمانی نزدیک کرد.

ترکیب اصلی

ترکیب اصلی - سلتاویگو - رئال مادرید - لالیگا

گزارش بازی

بازی جذاب آغاز شد و پس از فرصتی که دنیلو از دست داد، سلتا هم خودی نشان داد و موقعیت‌هایی داشت. بازی متعادل دنبال می‌شد تا اینکه رونالدو در اولین موقعیتش روی شوتی محکم گل اول بازی را به ثمر برساند. بازی در ادامه آرام شد. مالکیت توپ میان دو تیم رد و بدل می‌شد اما شانس گلزنی ایجاد نمی‌شد. بازی سرعت بالایی داشت اما جذاب نبود. جدی‌ترین موقعیت میزبان در این بازی نیز روی ضربه آزاد واز از دست رفت. در دقایقی رئال مادرید منفعلانه بود تا سلتاویگو چند فرصت خوب گلزنی ایجاد کند. فرصت‌هایی که توسط مهاجمین این تیم از دست رفت. آسپاس در متن حملات سلتا قرار داشت. حملات میزبان ادامه داشت و در یک صحنه هند مشکوک واران که داور اعتقادی به آن نداشت، به اعتراض بازیکنان سلتا منجر شد.  میهمان روی پاس عمقی عالی کروس فرصت داشت تا توسط بنزما به گل دوم برسد اما ضربه آرام این بازیکن را آلوارز مهار کرد. نهایتا این نیمه نه چندان جذاب با تساوی بدون گل پایان پذیرفت. 

نیمه دوم هنوز شروع نشده بود که رونالدو روی یک ضدحمله دومین گل میهمان را هم زد. پس از این گل میزبان حمله می‌کرد اما ضدحملات رئال مادرید از حملات سلتا خطرناک تر بود. کار برای رئال مادرید آسان تر هم شد. جایی که یاگو آسپاس به دلیل تمارض کارت زرد دوم را هم گرفت و از زمین بازی اخراج شد. بازی جنجالی شد زمانی که رونالدو هم در محوطه جریمه سلتاویگو به زمین افتاد و بازیکنان میزبان معتقد بودند به رونالدو هم باید اخطار داده شود. به همین دلیل مربی سلتا نیز اخراج شد. جدی ترین موقعیت سلتا در این نیمه را نیز واز در مصافی تک به تک روی واکنش عالی ناواس از دست داد. تا اینکه میزبان بالاخره یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. بلافاصله کهکشانی‌ها روی یک حمله چند جانبه توسط بنزما به گل سوم رسیدند. در موقعیت عالی بعدی رونالدو فرصت هت‌تریک داشت اما در کمال تعجب پاس خوب کروس را به بیرون زد. بازی در این دقایق یک طرفه بود و رئال مادرید دروازه سلتا را پی در پی تهدید می‌کرد. زیدان در ادامه ایسکو و رونالدو را تعویض کرد تا کمی از جذابیت‌ها بازی کاسته شود. بنزما یک موقعیت عالی تک به تک دیگر را هم از دست داد. وازکز هم تک به تک دیگری را از دست داد تا اینکه کروس کار را تمام کرد. بازی در پایان با همان نتیجه 4-1 به پایان رسید تا رئال مادرید در بازی هفته بعد مقابل مالاگا برای قهرمانی تنها نیاز به یک امتیاز داشته باشد.

شرح گل‌ها

گل اول رئال مادرید (کریستیانو رونالدو، دقیقه 10)؛ پاس ایسکو پشت محوطه جریمه به رونالدو رسید و او هم با شوت پای چپ محکم و البته دقیق، گل اول بازی را به ثمر رساند.

کریستیانو رونالدو - سلتاویگو - رئال مادرید - لالیگا

گل دوم رئال مادرید (کریستیانو رونالدو، دقیقه 48)؛ موقعیت خوبی که گوئيدتی از دست داد به یک ضدحمله برای میهمان تبدیل شد. ایسکو با توپ تا میانه‌های میدان جلو آمد و پاس عمقی او رونالدو را تک به تک کرد و او نیز مطابق انتظار، گل زد.

گل اول سلتاویگو (جان گوییدتی، دقیقه 69)؛ ایسکو در میانه میدان اشتباه کرد. توپ به سیستو رسید و پاس او را هم گوییدتی با شوت پاس راستش که در میانه راه به راموس نیز برخورد کرد، به گل اول میزبان تبدیل کرد.

گل سوم رئال مادرید (کریم بنزما، دقیقه 70)؛ رئال مادرید مهلت نداد و بلافاصله روی حرکت خوب مارسلو و پاس عمقی او که در دهانه دروازه خالی به بنزما رسید، گل سوم را به ثمر رساند.

گل چهارم رئال مادرید (تونی کروس، دقیقه 88)؛ حملات همه جانبه رئال مادرید ادامه داشت. پشت محوطه جریمه توپ به بنزما رسید. پاس او درون محوطه به کروس رسید و او نیز با یک تو سر توپ، توپ را به گوشه دروازه هدایت کرد.

آمار بازی

آمار بازی - سلتاویگو - رئال مادرید - لالیگا

مشاهده جزئيات بازی در طرفداری

پیش بازی

خلاصه بازی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | 9:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.